رفع مشکل صرافی بایننس و IP های آلمان - وان سرور آکـادمی

رفع مشکل صرافی بایننس و IP های آلمان

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

رفع مشکل صرافی بایننس و IP های آلمان

در آموزش های قبلی به معرفی بررسی و آموزش صرافی بایننس پرداختیم.

حال با توجه به اطلاعیه ی جدید صرافی بایننس که بزرگ ترین اکسچنج جهان است، مبنی بر محدودیت های جدیدی بر روی کاربران آلمان اعمال نموده. میخواهیم به بررسی این مسئله و رفع مشکل آن بپردازیم.

صرافی ارز دیجیتال بایننس که بزرگترین اکسچنج یا صرافی رمز ارز (کریپتو کارنسی) در جهان است، محدودیت‌هایی را برای کابران امریکایی خود ایجاد کرده است. این روزها شایعه‌هایی نیز در مورد کاربران آلمانی و نیاز به تاییده‌های بیشتر برای این کاربران مطرح می‌شود. این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که بسیاری از کاربران ایرانی برای اتصال به صرافی بایننس از سرور مجازی ترید استفاده می‌کنند که ممکن است از آی پی آلمان استفاده کنند. از این رو ممکن است در زمان برداشت دارایی خود از این صرافی با مشکلاتی مواجه شوند. برای رفع این ابهام، با پشتیبانی این صرافی تماس برقرار کردیم که در ادامه نتیجه آن را مطالعه خواهید کرد.

بایننس و کاربران با آی پی آلمانی

صرافی بایننس و ip آلمان

شایعه‌ای مطرح شده است (متن این پیام در بالا نشان داده شده است) که کاربرانی که با آی پی آلمان وارد حساب کاربری خود در صرافی بایننس شده‌اند نیز پیامی دریافت کرده‌اند. این پیام اشاره می‌کند که اگر شهروند آلمان هستند باید تاییدهای قانونی حساب خود را انجام دهند، اما اگر شهروند آلمان نیستند، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

ابتدا سوال شد که:

  • من نه شهروند آلمان هستم و نه ساکن این کشور و فقط در زمان اتصال به بایننس از آی پی آلمان استفاده می‌کنم، آیا نیاز به انجام تاییده‌های بیشتری هستم و باید احراز هویت انجام دهم؟

پاسخ صرافی بایننس

  • در این زمینه مشکلی وجود ندارد. شما می‌توانید با استفاده از IP آلمان به این صرافی متصل شوید در حالی که آلمانی نباشید. اما این کار برای کشورهای تحریم و آمریکا که در لیست سیاه صرافی بایننس قرار دارند، مجاز نخواهد بود.

متن پیام بایننس

صرافی بایننس و IP آلمان
صرافی بایننس و IP آلمان
  • صرافی بایننس کاربرانی که مجاز به استفاده از این صرافی نیستند را تنها کشورهای ممنوعه و کشور امریکا اعلام کرده است و سخنی در مورد کشور آلمان نزده است. در خبرگزاری‌ها نیز چنین خبری اعلام نشده است.

یکی از مشکلات و موانع بزرگ برای ترید در بایننس، تحریم بودن ایران در این سایت است که در صورت شناسایی موجب مسدود شدن حساب کابری شما خواهد شد.

وان سرور با ارائه راهکارهای متنوع و جدید این مشکل را برای شما حل کرده است.

برای خرید سرور مجازی با گارانتی 100% بازگشت وجه برای ترید در بایننس کلیک کنید.

جمع بندی

با مرور توییت‌های حساب کاربری CZ و همچنین حساب رسمی صرافی بایننس در توییتر نیز به چنین خبری مواجه نشدیم. مطمئنا اگر در سیاست‌های بایننس تغییری ایجاد شود، از طریق کانال‌های رسمی خود، اعلام خواهد کرد. لذا به نظر می‌رسد، این اتفاق صحت ندارد.

اگر از شما سوال پرسیده شد، می توانید با زدن دکمه No, I’m not a German به حساب خود دسترسی داشته باشید و به فعالیت خود در بایننس ادامه دهید. بازخورد کاربران این بوده است که پس از زدن این دکمه به حساب خود دسترسی داشته اند.

منبع: mihanblockchain.com

5/5 - (54 امتیاز)