نحوه انتخاب بهترین نام کاربری برای اکانت اینستاگرام - وان سرور آکـادمی
انتخاب نام کاربری اینستاگرام
انتخاب نام کاربری اینستاگرام

نحوه انتخاب بهترین نام کاربری برای اکانت اینستاگرام

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

در این قسمت میخواهیم قدم اول برای شروع یک حساب کاربری در اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم.

1) انتخاب نام کاربری یا Username:

نام کاربری باید با نام لاتین باشد و اسمی باشد که شخص دیگر از آن استفاده نکرده باشد. مهمترین نکته برای انتخاب نام کاربری این است که، اگه صاحب حساب کاربری در شبکه های اجتماعی دیگر هستید (فیس بوک، تویتر و …) سعی کنید اسم حساب اینستاگرامتان را مشابه آن انتخاب کنید. این عمل بیشتر برای پیج های بیزینیسی پیشنهاد می شود. در کل دقت داشته باشید که نام کاربری خود را مناسب و هوشمندانه انتخاب کنید. می توانید نام کاربری انتخابی را در سایت www.namechk.com چک کنید که مطمئن شوید در شبکه های اجتماعی دیگر از آن استفاده نشده باشد.

نام کاربری شما باید به گونه ای باشد که افراد راحت بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، یعنی افراد خیلی راحت زمانی که سرچ میکنند بتوانند شما رو پیدا کنند. مثلا اگه در کار لوازم خانگی هستید، نام کاربری طوری باشد که با این محصول در ارتباط باشد و نزدیک به لوازم خانگی باشد.

درصورت نیاز به ربات افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام کلیک کنید

2) انتخاب نام یا Full Name:

جهت اطمینان از این که افراد بتوانند شما را پیدا کنند، حتما نام خودتان، و نه نام کاربری اینستاگرامتان، را به اشتراک بگذارید،. چرا که افرادی که در اینستاگرام شما را جستجو می کنند، از نام واقعی تان یا نام شرکت تان استفاده می کنند و تشابه نام شما با نام کاربری تان، امکان یافتن شما را کاهش میدهد.

از آنجا که کاربران اینستاگرام کلیدواژه ها را نیز جستجو می کنند، قرار دادن یک کلید واژه در نام خود قابلیت جستجوی شما را سه برابر بیشتر می کند. حتی اگر نام کاربری تان شامل کلید واژه نباشد، هنوز هم می توان شما را از طریق کلید واژه در نام تان پیدا کرد. جهت انتخاب کلیدواژه برای نام خود، به کلیدواژه های هدف، که ممکن است فالوران بالقوه تان برای جستجوی حسابهای الهام بخش، هشتگ های جالب یا مکانهای خاص به منظور فالو کردن، از آنها استفاده کنند، فکر کنید.

به طور مثال

اگر میخواهید یک مخاطب هدف در اصفهان را جذب کنید، کلمه “اصفهان” را به کنار نام خود اضافه کنید. در نتیجه افراد میتوانند با تایپ کردن اسم شهر در نوار جستجو، شما را بیابند.

رسالت ما کمک به پیشرفت هرچه سریعتر پیج شماست

4.8/5 - (6 امتیاز)