نکات مهم درباره ی شروع معامله با رمزارزها - وان سرور آکـادمی

نکات مهم درباره ی شروع معامله با رمزارزها

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

نکات مهم درباره ی شروع معامله با رمزارزها

تریدر ها یا همان معامله گران بار دیگر شروع به دیدن نوری درخشان در بازار رمزنگاری می کنند. وقتی رسانه ها شروع به جلب توجه خود به رمز ارزها (کریپتو کارنسی) می کنند ، معامله گران به فضای موجود در این عرصه سرازیر می شوند.

گرچه گرفتار شدن در هیاهوی تبلیغاتی هیجان انگیز است ، اما برای ما مهم است که زمین بخوریم تا در انتظارات نادرست گیر نیفتیم. معاملات ارز رمزنگاری شده (رمز ارز ها) می تواند یک فرایند پیچیده باشد و قطعا نمی خواهید از راه سختی درس بگیرید. این امر منجر به از دست دادن بودجه ، و خصومت کلی نسبت به دارایی های رمزنگاری خواهد شد. با خواندن این مقاله و با در نظر گرفتن این درس ها ، با پا صحیح به جلو شروع کنید.

انتخاب یک صرافی معتبر

قبل از داشتن هرگونه ارز رمزنگاری شده ، مهم است که در مورد مارک های معتبری در بازار که خدمات تبادل یا صرافی را ارائه می دهند تحقیق کنید. این کار تأثیر مستقیمی بر محل خرید رمز ارز ها ، نحوه تجارت یا ترید و جامعه ای که در آن درگیر خواهید شد خواهد داشت.

به عنوان یک تازه کار خیلی مهم است که بر روی خرید از یک منبع قابل اطمینان و معتبر فوکوس کنید. به جای تمرکز کردن بر “داشتن بهترین معامله” به صرافی ای با بهترین اعتبار بروید. حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر باشد. این کار قطعا ارزش و امنیت بالاتری دارد. با توجه به ماهیت رمز ارز ها ، کلاهبردارن بسیاری در این عرصه وجود دارند. این یک بازار جهانی است و معاملات در آن نهایی است. وقتی شما یک بار یک پرداخت کریپتو کارنسی انجام می دهید، به هیچ عنوان قابل پس گیری و بازگردادن نیست ، هیچ بانکی وجود ندارد که با آن تماس بگیرید. و همانطور که گفتیم به هیچ عنوان هیچ راهی برای باز گرداندن وجود ندارد. در دنیای کریپتو یک معامله شیرین میتواند به معنای کلاهبرداری باشد !

به عنوان مثال یکی از معتبر ترین سایت های معامله یا ترید در دنیا سایت بایننس است .

یکی از مشکلات و موانع بزرگ برای ترید در بایننس، تحریم بودن ایران در این سایت است که در صورت شناسایی موجب مسدود شدن حساب کابری شما خواهد شد.

وان سرور با ارائه راهکارهای متنوع و جدید این مشکل را برای شما حل کرده است.

برای خرید سرور مجازی با گارانتی 100% بازگشت وجه برای ترید در بایننس کلیک کنید.

انتخاب یک استراتژی ساده

شروع سیاحت شما در دنیای بازار کریپتو کارنسی میتواند گیج کننده و پر هیاهو باشد. میتوان گفت شما سریعا توسط اتراتژی های معاملاتی بمباران می شوید. قبل از اینکه در استراتژی های پیچیده معاملاتی و تریدینگ قوطه ور شوید ، شما میتوانید در باره ی این قبیل مسائل در توئیتر یا فیسبوک و توسط افراد مختلفی بشنوید و یک استراتژی ساده برای پیاده سازی و ادامه دادن بیابید و در حالی که در حال یادگیری هستید.

همیشه به یاد داشته باشید که که هیچ راه حل و هیچ استراتژی جادویی ای وجو د ندارد. و همچنین هیچ استراتژی ای که گارانتی داشته باشد وجود نداشته و نخواهد داشت. با همه ی این ها استراتژی هایی وجود دارد که میتواند خطر ریسک را کاهش دهد. محبوبترین و مشهورترین این استراتژی ها نمایه سازی و تعادل مجدد نمونه کارها است. این استراتژی که توسط موسسات مالی برای دهه ها استفاده شده است، مورد اعتبار است. بنابراین می توانیم اطمینان داشته باشیم که استراتژی به خوبی آزمایش و بررسی شده است.

خودکار عمل کردن

بازار ارزهای رمزنگاری شده هرگز از کار نمی ایستد. ساعت تعطیل یا تعطیلاتی تحت عنوان های مختلف وجود ندارد. خدمات این نوع از معاملات در هر ثانیه از هر روز در حال اجرا هستند. نیاز دائمی به آنلاین بودن مردم را به عصبانیت می رساند. نظارت و تحلیل بر بازار در هر لحظه طاقت فرسا است. باور کنید که شما نمیخواهید که به صورت دائم آنلاین باشید. این کار به یک کابوس تبدیل می شود و شما را می سوزاند.

قبل از ورود به آینده ، خدماتی را پیدا کنید که به شما کمک کند تا استراتژی خود را به طور خودکار انجام دهید. تعدادی از برنامه های کاربردی آسان در بازار وجود دارد که ابزارهای اتوماسیون نمونه کارها را ارائه می دهند ، بنابراین برای یکی از سرویس های معتبر ثبت نام کنید.

ساختن نمونه کار

قرار دادن همه تخم مرغ ها در یک سبد یک دستورالعمل برای فاجعه است (بر روی تمامی دارایی خود حساب نکنید و بخشی از آن راوارد معاملات کنید). ساخت نمونه کارها می تواند خطر را کاهش داده و ثبات را در این بازار بی ثبات فراهم کند. به جای خریدن یک دارایی واحد و دعا کردن برای آن ، ریسک را به تعدادی از دارایی ها تقسیم کنید و با انجام تعدیلات جزئی در موقعیت های خود ، آن سبد سهام را مدیریت کنید.

نگهداری دارایی ها در سردخانه (جای مطمئن)

اگرچه ممکن است برای ذخیره ارز رمزنگاری شده خود صرافی معتبری را انتخاب کرده باشید ، اما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است آسمان سقوط کند. فضای ارزهای رمزپایه در مورد هک ها سابقه شگفتی دارد. هر لحظه وجوه (دارایی ها) ممکن است در هک از بین برود ، بنابراین همیشه توصیه می شود تا آنجا که ممکن است دارایی های خود را خارج از بورس نگه دارید. این مطمئناً یک پرش است ، بنابراین وقت خود را به گزینه های مربوط به تحقیقات اختصاص دهید. یکی از گزینه های مناسب کیف پول سخت افزاری موبایل ، Ledger Nano X است. ساده است ، درست کار می کند ، و شما می توانید ریلکس باشید زیرا بودجه یا سرمایه ی شما ایمن است.

نگهبانی از بانک خود (دارایی های خود) عالی است ، اما به این معنی است که شما باید خدماتی را پیدا کنید که بتواند وجوه خارج از صرافی را تأمین کند. متأسفانه ، گزینه ها بسیار اندک و کم هستند. خوشبختانه ، آن دسته از افرادی که سبد سهام خود را متعادل می کنند ، می توانند تعادل خود را ادامه دهند حتی وقتی بیشتر دارایی ها بصورت آفلاین ذخیره می شوند. این امکان وجود دارد زیرا تعادل مجدد فقط به تجارت دلتا برای هر دوره تعادل مجدد نیاز دارد. دلتا مقدار دارایی است که باید معامله شود تا بار دیگر به تخصیص های مورد نظر شما برسد.

صبور بودن

اگرچه بازار بی ثبات است ، اما این بدان معنا نیست که ارزش مقام و دارایی های شما در طول شب سر به فلک می کشد. وقتی استراتژی خود را اجرا کردید ، اجازه دهید استراتژی کار کند. پیچیدگی های استراتژی خود را کاوش کنید ، برای مدتی با این استراتژی درگیر شوید. این کار ، کار یک شبه نیست ! . سعی کنید از روند یادگیری لذت ببرید. تخصص خود را با هفته ها تحقیق ، دقیق افزایش دهید تا زمانی که استراتژی خود را فرا بگیرید ، و بر آن تسلط یابید.

کمک خواستن

گم شدن و از دست رفته شدن در این شلوغی و کشمکش آسان است. وقتی احساس گنگی یا گیجی کردید ، از کمک گرفتن از گروه های معتبر و قابل اطمینان نترسید. افراد بی شماری در سراسر جهان هستند که برای کمک به شما هیجان زده می شوند. همه در جستجوی موفقیت شما هستند. رمز ارز ها ( کریپتو کارنسی) می توانند جهان را به سمت بهتر تغییر دهند ، اما همه ما باید برای ایجاد این آینده با هم کار کنیم. به یک انجمن پرشور بپیوندید که به شما کمک می کند هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید.

جمع بندی

خب شما در حال حاظر تنها به یک سرور مجازی ترید احتیاج دارید !

اکنون که منابع در اختیار دارید ، شروع کنید!

بنیان ماجراجویی خود را در رمزارزها ایجاد کنید.

لطفا جهت بهبهود کیفیت آموزش های ارسالی، نظرات خود را از طریق کامنت و درج ستاره ارسال کنید

5/5 - (10 امتیاز)