پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) چیست؟ - وان سرور
پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) چیست؟
پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) چیست؟

پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) چیست؟

پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) یا همان نالج پنل گوگل پنلی است که وقتی اسم یک شخص را در گوگل سرچ میکنید در سمت راست صفحه برای شما باز میشود، این پنل معمولا برای افراد معروف و یا افرادی که در گوگل رزومه ای معتبری دارند باز میشود.

پنل دانش گوگل اطلاعات خود را از کجا نمایش میدهد؟

گراف دانش (Knowledge Graph) یک پایگاه دانش است که در موتور جستجوی وب گوگل استفاده می‌شود و به صورت جستجوی مفهومی عمل می‌کند و اطلاعاتش را از پایگاه‌های داده بسیاری کسب می‌کند. این پنجره اطلاعات گسترده‌ای درباره موضوع مورد جستجو ارائه می‌کند و هدف آن کمک به کاربران برای رسیدن به اطلاعات مورد نظرشان در کمترین زمان ممکن است. (ویکی پدیا)

پنل دانش گوگل (Knowledge Panel) چیست؟

مزایای نالج پنل گوگل چیست؟

نالج پنل گوگل در واقع میتواند یک رزومه بین المللی و معتبر برای شما در هر رشته ای باشد، هم اکنون خواننده ها، بازیگر ها، فوتبالیست ها، و یا حتی نویسنده ها و یا کارگردان های معروف و مطرح در سطح دنیا دارای این پنل در گوگل هستند، در واقع زمانی که این پنل با نام شما در گوگل درج میشود و اطلاعات شما همچون نام و شغل و بیوگرافی شما را در ان نمایش میدهد بدین معنی است که شما توسط گوگل که معتبرترین موتور جستجوی جهان برای تمامی مردم است یک فرد شناخته شده هستید،

چرا که همانطور که در بالا اشاره کردیم این نالج پنل یا همان گراف دانش (Knowledge Graph) اطلاعات خود را از موتور جستجوی گوگل دریافت میکند و بدین منظور وقتی شما دارای این پنل باشید دارای یک رزومه بین المللی میباشید.

دریافت تیک آبی اینستاگرام با نالج پنل گوگل

بله درست متوجه شدید، شما برای دریافت تیک ابی اینستاگرام اولین و مهمترین چیزی که باید داشته باشید یک نالج پنل گوگل است، چرا؟ به همان دلیل رزومه ای بین المللی که باید برای شما وجود داشته باشد که یکی از مهم ترین فاکتور های اینستاگرام برای تایید درخواست تیک ابی شما است، اگر شما الان اسم هر کسی که در اینستاگرام تیک ابی دارد را در گوگل سرچ کنید میبینید که یک پنل برای این شخص مربوط به شغل او برای طراحی و نمایان شده است، پس یکی از مهمترین فاکتور ها برای دریافت تیک ابی اینستاگرام دارا بودن یک نالج پنل مربوط به شماست.

ساخت نالج پنل گوگل

ساخت نالج پنل گوگل برای افراد مختلف متفاوت و مربوط به شغل آن هاست، مثلا برای خواننده ها باید در وبسایت های جهانی و معتبر دنیا موزیک ثبت شود، برای بازیگران و یا کارگردان ها و یا کسانی که اهل سینما هستند باید در وبسایت IMDB رزومه ای مشخصی داشته باشند، ولی تنها برای این 2 قشر جامعه کار به این سادگیست و برای اقشار مختلف دیگر همچون دکتر، مهندس و یا … این کار کاری بسیار سخت است ولی تیم وان سرور بزودی امکانی برای شما فراهم میکند که میتوانید سفارش ساخت نالج پنل گوگل خود را با هر اطلاعاتی به تیم ما بسپرید.

4.6/5 - (29 امتیاز)