چگونه سرعت سایت وردپرس را افزایش دهیم؟ - وان سرور آکـادمی
چگونه سرعت سایت وردپرس را افزایش دهیم؟
چگونه سرعت سایت وردپرس را افزایش دهیم؟

چگونه سرعت سایت وردپرس را افزایش دهیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

چگونه سرعت سایت وردپرس را افزایش دهیم؟

آیا سایت وردپرس شما کند است؟ رتبه بندی گوگل سایت شما بد است؟ سرعت صفحه وب سایت هنگام رتبه بندی نتایج موتور جستجوی Google یک عامل مهم است. ما در این آموزش نحوه افزایش سرعت سایت ورد پرس را به شما آموزش خواهیم داد.

یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب یک هاستینگ، امنیت بالا می باشد.

وان سرور با ارائه هاست اشتراکی و اختصاصی با به روز ترین کانفیگ های امنیتی، امنیت وب سایت شما را تامین می کند.

برای مشاهده پلن ها کلیک کنید.

نحوه تست سرعت سایت وردپرس

ابزارهای زیادی وجود دارند که سرعت وب سایت شما را آزمایش می کنند. ما از GTMetrix برای بررسی سرعت صفحه استفاده می کنیم .

در GTMetrix می توانیم نوع مرورگر (Firefox یا Chrome) را انتخاب کنیم ، از 7 مکان مختلف تست کنیم و عملکرد سایت را در انواع مختلف اتصال (پهن باند ، کابل یا موبایل) بررسی کنیم.

همچنین می توانید از سایت های Pingdom و Google PageSpeed Insights استفاده کنید.

افزونه WordPress Caching را نصب کنید

W3 Total Cache در حال حاضر بهترین افزونه وردپرس برای بهینه سازی عملکرد مبتنی بر کش است. W3 Total Cache با ذخیره چندین عنصر در صفحات خود ، سرعت کلی سایت شما را بهبود می بخشد که باعث افزایش پاسخگویی کلی وب سرور شما می شود.

این ابزار همچنین به شما در به حداقل رساندن سایز و مصرف پهنای باند HTML ، JavaScript و CSS کمک می کند.

بهینه سازی پایگاه داده

افزونه WP-Optimize را نصب و پیکربندی کنید و تمام داده های غیر ضروری را پاک کنید ، جداول خود را تمیز کرده و حتی فضای از دست رفته در تقسیم بندی داده ها را بازیابی کنید.

فشرده سازی GZIP

با استفاده از این روش می توانید پرونده های سایت خود را با کوچکتر کردن آنها فشرده سازی کنید. با این کار پهنای باند سایت شما کاهش می یابد و پرونده های مربوطه را سریعتر به مرورگر منتقل می کنید.

W3 Total Cache دارای ویژگی فشرده سازی GZIP است که می توانید پس از نصب آن را فعال کنید. همچنین می توانیم با تغییر پرونده .htaccess فشرده سازی GZIP را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم. می توانید از ابزار تست Gzip  برای نتایج دقیق استفاده کنید یا می توانید از ابزار تست فشرده سازی Google Gzip استفاده کنید.

تصاویر خود را فشرده و بهینه کنید

WP Smush یک افزونه وردپرس است که به ما امکان می دهد تصاویر را بدون از دست دادن کیفیت بهینه کنیم. استفاده از آن بسیار آسان است و می توانید هنگام بارگذاری تصاویر در سایت وردپرس تصاویر خود را بهینه کنید.

یکی دیگر از موارد عالی در مورد این افزونه این است که می تواند تمام تصاویر موجود را در سایت شما بهینه کند بدون اینکه مجبور به بارگذاری مجدد آنها شوید.

نتیجه

بهبود سرعت سایت وردپرس شما باید اولویت شماره یک شما باشد. ما در این آموزش چند ابزار کاربردی برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی به شما معرفی کردیم.

لطفا جهت بهبهود کیفیت آموزش های ارسالی، نظرات خود را از طریق کامنت و درج ستاره ارسال کنید

Rate this post