چگونه یک تریدر موفق شویم ؟ - وان سرور آکـادمی
چگونه یک تریدر موفق شویم ؟
چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق و حرفه ای باید ابتدا اصول مقدماتی ترید و سپس اصول پیشرفته تر تریدینگ را یاد بگیرید. پس از تسلط بر موارد ذکر شده، می توانید استراتژی های اثبات شده را بیاموزید و در اجرای آنها تجربه کسب کنید.

همچنین، خیلی مهم ایست که در این حرفه به صورت واقع بینانه عمل کرد. و هیچ متد حرفه ای وجود ندارد که همیشه و به طور مداوم نتیجه ای بدهد که صد در صد در ترید با سود بیرون آمد. با این حال ، اگر تمرین کنید که اطلاعات دقیق را از اطلاعات نادرست یا گمراه کننده تفکیک کنید، می توانید بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر اطلاعاتی کنید که شما را به یک تریدر کارآمد و سودآور تبدیل می کند.

چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

مبانی تریدینگ

ما در آموزش های پیشین به مواردی همچون، آموزش ترید در بایننس و همچنین، ترید در فارکس و نیز نکات مهم در باره ی رمز ارز ها پرداختیم.

یکی از کارآمدترین روشها برای یادگیری ترید، یادگیری اصول بازار و تجارت و تریدینگ است. قبل از اجرای موفقیت آمیز اطلاعات ترید پیشرفته ، این سطح دانش اول لازم است.

کتابهای مربوط به معاملات و ترید در کتابفروشی یا وب سایتهای معتبر است شما می توانید کلیه مبانی تریدینگ مورد نیاز را با هزینه نسبتاً کم یا بدون هزینه در اختیار داشته باشید. اصول اولیه شامل تمام اطلاعات واقعی در مورد ترید است، مانند:

  • بازار های ترید ( مثل بایننس )
  • نحوه حرکت قیمت ها ( پیشنهاد دادن و پرسیدن قیمت ها )
  • انواع order و نحوه ی قرار دادن آن ها
  • مدیریت ریسک
  • ساعات ترید
  • نحوه نظارت و مونیتورینگ بر عملکرد تریدینگ و معاملات
  • چه مقدار سرمایه برای تجارت موثر لازم است

اصول تجارت و ترید معمولاً ماهیتی واقعی دارند و ذهنیت چندانی ندارند. ممکن است یک منبع اطلاعاتی بگوید که معاملات ارز در بایننس یا فارکس را با حداقل 500 دلار شروع کنید ، در حالی که منبع دیگر ممکن است بگوید حداقل با 1000 دلار شروع کنید. یک منبع لزوماً درست یا غلط نیست. اطلاعات حاصل از چندین منبع نشان می دهد که شما قطعاً باید حداقل با 500 دلار و در حالت ایده آل با 1000 دلار یا بیشتر شروع کنید.

و همچنین صرافی های معتبر همچون بایننس بیشتر مبانی بازار را در اختیار تریدر ها قرار می دهند.

چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

یادگیری اصول پیشرفته

یادگیری اصول تجارت به ترید کنندگان جدید فرصتی می دهد تا در مورد بازارهای مختلف و بازاری که می خواهند در آن تجارت کنند اطلاعات کسب کنند.

در هنگام یادگیری اصول اولیه، تریدر ها تعیین می کنند که آیا می خواهند سهام ، معاملات آتی ، تجارت فارکس و یا از همه مهمتر ترید در بایننس را شروع کنند. با انجام این انتخاب ، آنها می توانند در اصول ترید ویژه آن مارکت عمیق تر شوند.

یکی از مشکلات و موانع بزرگ برای ترید در بایننس، تحریم بودن ایران در این سایت است که در صورت شناسایی موجب مسدود شدن حساب کابری شما خواهد شد.

وان سرور با ارائه راهکارهای متنوع و جدید این مشکل را برای شما حل کرده است.

برای خرید سرور مجازی با گارانتی 100% بازگشت وجه برای ترید در بایننس کلیک کنید.

داشتن پس انداز کافی

یکی از موارد مهم این است که هرگز همه سرمایه خود را وارد سرمایه گذاری نکنید. این اولین قانون تبدیل شدن به یک تریدر موفق است. در بازار ارزهای رمز نگاری شده که نوسانات بسیار شدید است، همیشه ریسک‌های زیادی سرمایه شما را تهدید می‌کند.

با پولی وارد مارکت مورد نظر شوید که به آن نیاز ندارید تا درصورت کم شدن و یا از دست رفتن آن زندگی شما را تحت الشعاع قرار ندهد.

درس گرفتن از اشتباهات خود

همه تریدر های موفق جهان بارها در انجام معاملات خود دچار اشتباه شده‌اند. همچنین تریدر موفق کسی است که بعد از انجام یک اشتباه، شکست خود را می‌پذیرد و به جای توجیح اشتباه به دنبال دلایل آن می‌گردد.

ممکن است تحلیل اشتباه باشد ولی بازار هیچگاه اشتباه نمی‌کند!

اگر می‌خواهید به یک سرمایه گذار موفق در بازار ارزهای دیجیتال یا بورس تبدیل شوید باید از اشتباهات خود درس بگیرید و هرگز یک اشتباه را دوباره تکرار نکنید.

چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

در اولویت قرار دادن امنیت

در هر بازار سرمایه‌ای قبل از سرمایه گذاری از امنیت کامل سیستم معاملاتی و محلی که در آن قصد انجام معاملات را دارید مطمئن شوید. در بازار ارزهای دیجیتال یا ارز های رمز نگاری شده خصوصاً برای ایرانیان، توجه به این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. قبل از هرچیز یک سرور مجازی یا vps برای خود انتخاب کنید. البته یک، وی پی اس مخصوص ترید یا سرور مجازی مخصوص ترید ، چرا که همانطور گفتیم امنیت همیشه در اولویت است.

چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

جمع بندی

این نکته مهم است که نباید با آی پی های متعدد وارد پنل بایننس شد، حدالمقدور از یک آی پی استفاده کنید که فقط از این آی پی برای یک اکانت بایننس استفاده شود تا مشکلات محدود شدن اکانت یا درخواست احراز هویت نداشته باشید. توجه داشته باشید که فیلترش-ک-ن های رایگان آی پی های اشتراکی دارن که صدها کاربر دیگر از آن استفاده میکنن و ممکن است چندین اکانت از این آی پی استفاده میکنند و همچنین تغییر در آی پی در دوره زمانی کوتاه بسیار زیاد است که باعث ایجاد مشکل میگردد.

برای دریافت سرور مجازی مخصوص ترید میتونید همین الان از سیستم هوشمند وان سرور برای انتخاب خود و به صورت هدفمند استفاده کنید!

برای در یافت سیستم هوشمند بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت پیشنهاد هوشمند سرور مجازی ترید کلیک کنید !

5/5 - (5 امتیاز)