قیمت گذاری سرویس های وان سرور - وان سرور آکـادمی

قیمت گذاری سرویس های وان سرور

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

با سلام به کاربران گرامی وان سرور

همانطور که مطلع هستید سرویسهای وان سرور از تاریخ 1396/07/25 بر اساس ارز یورو قیمت گذاری شده.

در این صورت تمام سرویس ها در لحظه خرید و تمدید با قیمت روز ارز یورو به صورت واحد ریالی قابل پرداخت است، قیمت ها هم در خرید و هم در تمدید بروز میشوند و بر پایه قیمت یورو قیمت سرویسهای شما نیز تغییر میکند.

ملزم اینکار برای وان سرور بی اعتباری پول ایران نسبت به ارزهای خارجی بوده و فشار قابل توجهی برای ارائه سرویس دهندگان اینترنتی شده که باعث ضرر و در نهایت افزایش قیمت یا توفق کردن فروش سرویس و خطرات بعدی برای مشتریان میشود. پس ایده وان سرور بر این کار یک پیشرفت دو طرفه از سمت مشتری و وان سرور بوده. قیمتهای سرویس های وان سرور در قیاس کیفیت هزینه ای نیست. کیفیت پشتیبانی و امکانات خدمات رسانی در این امر موثرتر بوده. این گفته ها از دیدگاه های مشتریان و ماندگاریه آنهاست. وان سرور از سال 2013 تا به امروز هیچ تغییری در قیمت های سرویس خود نداده و از امروز هم با مقیاس ارز این قیمتها را تغییر میدهد تا ماندگاری دوطرفه از سوی ما و شما پایدار باشد.
خیر، در هر لحظه از پرداخت قیمت بر اساس ارز روز قابل پرداخت است.
در حال حاضر با کلیک بر روی پرداخت و رفتن به درگاه بانکی قیمت تومانی قابل مشاهده است. اما در تلاش هستیم تا این قابلیت را برای راحتی کاربران به ارمغان بیاوریم.
این بستگی به کاربر دارد، اگر به کیفیت و ماندگاری و پشتیبانی بهتر و از همه مهمتر قیمت مناسب فکر کند هیچوقت این ایده مناسب دو طرفه را پوچ نمیداند.

— نحوه کار–

1= کلیه قیمت های سرویس در بخش پنل کاربری شما به قیمت یورو نمایش داده میشود.

2= فاکتورهای صادر شده بر قیمت یورو صادر میشود اما در انتقال به درگاه قیمت با واحد روز به تومان تبدیل میشود.

3= افزایش وجه در حساب کاربری بر اساس یورو افزوده میشود.

با پیشنهاد های خود ما را در پیشرفت وان سرور یاری کنید

آرزومند آرزوهایتان وان سرور

5/5 - (3 امتیاز)